Sportska sponzorstva robne marke hansgrohe.
BORA-hansgrohe

Dnevna doza energije

Strast prema vodi temelj je našeg angažmana u sportu. Naposljetku, postignuće i eliksir života međusobno su neodvojivi – baš kao i hansgrohe i najljepši trenutci s vodom. Biciklizam je inovativan, dinamičan i oduševljava mnoštva ljudi, baš kao i naši proizvodi za kupaonicu i kuhinju. Zbog toga je hansgrohe službeni glavni sponzor prvorazrednog biciklističkog tima BORA-hansgrohe.

Peter Sagan tušira se ručnim tušem hansgrohe.

Mladići svakodnevno prelaze svoje granice, svladavaju kišu i vrućinu te osvajaju izdržljivošću i dinamičnošću u svome iznimno zahtjevnom poslu. Voda se u tu priču uklapa kao dnevna doza energije: hansgrohe time pruža podršku pri fokusiranju na sljedeći izazov i nudi opuštanje pod tušem nakon zahtjevnog dana. Motivaciju i nagrađivanje osvježavajućim eliksirom života cijene vrhunski sportaši koji svakodnevno daju svoj maksimum. 
Biciklizam je osobito dinamičan i oduševljava mnoštva ljudi, baš kao i proizvodi hansgrohe u kupaonici i kuhinji. Zbog toga je hansgrohe službeni glavni sponzor prvorazrednog biciklističkog tima BORA-hansgrohe.

Postanite pratitelj

Biciklistički tim BORA-hansgrohe pruža informacije putem službenog web-mjesta, a aktivan je i u društvenim medijima:

Tuš koji oduševljava

Vrhunski ručni tuš Raindance Select E 120 ne osvježava svojim senzacionalnim doživljajem tuširanja samo prije i nakon utrka: U velikom ispitivanju potrošača koje je organizirala zajednica trnd* pokazalo se da je 97 % ispitanika sveukupno zadovoljno doživljajem tuširanja. Ponosnih 98 % ispitanika iz pet zemalja bilo je oduševljeno funkcijom Select: tom se inovativnom tehnologijom marke hansgrohe može lako i intuitivno prebacivati između vrsta mlazova i tuševa te uključiti i isključiti dotok vode – pritiskom gumba. 96 % ispitanika pohvalili su izniman dizajn ručnog tuša. Priuštite si dodatnu dozu energije uz naše ručne tuševe hansgrohe. 

Tim Bora-hansgrohe ubrzava tempo – naši vrhunski sportaši u akciji

*1700 krajnjih kupaca iz DE, UK, FR, NL i BE testirali su ručni tuš (2013. – 2015.) putem zajednice trnd, najveće zajednice za suradnički marketing u Europi.

Pretraživanje specijaliziranih trgovaca

Specijalizirani trgovci u blizini